2013. december 14., szombat

Köszöntök mindenkit.

Sziasztok! 
Sokat gondolkodtam, hogy mit kezdjek ezzel a bloggal. Először történetes blogot akartam csinálni, aztán még is megváltozott a véleményem. Ahogy böngésztem a weben lehetséges "szereplők" után kutatva, megakadt a szemem egy cikken, illetve nem cikken, csak egy kis figyelem felhíváson, ami az öngyilkos hajlamúakról, és más ilyesfajta társadalmilag bántott, kitaszított emberekről szólt. Arra gondoltam, hogy ez lesz a blogom témája. Az ies fajta "problémával" küzdő emberek segítése, saját tapasztalataim megosztása veletek. Minden héten másról fogok írni, ( bulimia, anorexia, öngyilkosság, csúfolódás, fizikai és lelki bántalmak)  sőt, ha megosztjátok velem, hogy miről szeretnétek olvasni, akkor kitárgyalom az általatok felhozott témákat is.
Skinny | via TumblrA blog arcának, azért választottam Taylor Momsen-t, tehát a lányt aki a fejlécen szerepel, mert szerintem ő az egyik legnagyobb és legjobb példája a kitaszítottságnak Hiszen merőben más, mint az "elfogadott" vagy "elvárt", és mégis megtalálta a helyét. A kislány a Grincs-ből, egy híres Rock énekesnő lett. Ahogy neki sikerült, mindenki másnak is sikerülhet a beilleszkedés. 
GrinchJobb oldalt megtaláljátok a feliratkozás modult, van egy külön oldal a bemutatkozásomnak is, ahol megismerhettek közelebbről, és a chat-ben írhattok nekem :)



Xoxo Anna. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése